University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Janković, I. (2023). Digitalni marketing i brendiranje turističke destinacije - primjer Republike Hrvatske (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:671799
Janković, Ivana. "Digitalni marketing i brendiranje turističke destinacije - primjer Republike Hrvatske." Undergraduate thesis, University of Pula, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:671799
Janković, Ivana. "Digitalni marketing i brendiranje turističke destinacije - primjer Republike Hrvatske." Undergraduate thesis, University of Pula, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:671799
Janković, I. (2023). 'Digitalni marketing i brendiranje turističke destinacije - primjer Republike Hrvatske', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 11 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:671799
Janković I. Digitalni marketing i brendiranje turističke destinacije - primjer Republike Hrvatske [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2023 [cited 2024 November 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:671799
I. Janković, "Digitalni marketing i brendiranje turističke destinacije - primjer Republike Hrvatske", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:671799