Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Janković, I. (2023). Digitalni marketing i brendiranje turističke destinacije - primjer Republike Hrvatske (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:671799
Janković, Ivana. "Digitalni marketing i brendiranje turističke destinacije - primjer Republike Hrvatske." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:671799
Janković, Ivana. "Digitalni marketing i brendiranje turističke destinacije - primjer Republike Hrvatske." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:671799
Janković, I. (2023). 'Digitalni marketing i brendiranje turističke destinacije - primjer Republike Hrvatske', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:671799
Janković I. Digitalni marketing i brendiranje turističke destinacije - primjer Republike Hrvatske [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2023 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:671799
I. Janković, "Digitalni marketing i brendiranje turističke destinacije - primjer Republike Hrvatske", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:671799