University of Pula Faculty of Educational Sciences
Cite this document
Goldin, N. (2017). Samoprocjena kompetencija učitelja za rad s učenicima s teškoćama u razvoju (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:979997
Goldin, Nikolina. "Samoprocjena kompetencija učitelja za rad s učenicima s teškoćama u razvoju." Master's thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:979997
Goldin, Nikolina. "Samoprocjena kompetencija učitelja za rad s učenicima s teškoćama u razvoju." Master's thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:979997
Goldin, N. (2017). 'Samoprocjena kompetencija učitelja za rad s učenicima s teškoćama u razvoju', Master's thesis, University of Pula, accessed 03 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:979997
Goldin N. Samoprocjena kompetencija učitelja za rad s učenicima s teškoćama u razvoju [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2017 [cited 2024 November 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:979997
N. Goldin, "Samoprocjena kompetencija učitelja za rad s učenicima s teškoćama u razvoju", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:979997