završni rad
Partnerski odnos odgojno - obrazovne ustanove i obitelji

Valentina Vukin (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Podaci o radu
NaslovPartnerski odnos odgojno - obrazovne ustanove i obitelji
AutorValentina Vukin
Voditelj/MentorJurka Lepičnik Vodopivec (mentor)
Sažetak rada
„Partnerstvo“ je pojam koji se koristi kako bi se naznačio dijadni odnos između dviju ili više strana u svrhu zajedničke dobrobiti. S druge strane, pojam „suradnja“ možemo koristiti kod površnog obavljanja i izvršavanja nekog zadatka ili neke obaveze, koja za svoj konačni cilj nema kvalitetne promjene koje su se trebale ostvariti dogovorom. Cilj ovog rada je definiranje partnerskog odnosa između odgojno-obrazovne ustanove i obitelji, ali i prikazivanje da je suradnja prvi korak ka partnerstvu, te da je u cijelom tom odnosu odgajatelj bitan čimbenik u stvaranju kvalitetnog partnerstva između obitelji i odgojno-obrazovne ustanove. Osim odgajatelja, bitan je čimbenik i ravnatelj odgojno-obrazovne ustanove, ali i način razgovora i vođenja razgovora sa obitelji, odnosno roditeljima. U radu će pored ova dva pojma biti obrađeni i pojmovi „obitelj“, „roditeljstvo“ i „ustanova“, a upotrijebit će se i neki dijelovi Obiteljskog zakona te Programskog usmjerenja odgoja i obrazovanja predškolske djece.
Ključne riječiobitelj partnerstvo suradnja odgajatelj odgojno-obrazovna ustanova dijete ravnatelj
Naslov na drugom jeziku (engleski)Partner relationships upbringing - educational institutions and families
Povjerenstvo za obranuSandra Kadum (predsjednik povjerenstva)
Jurka Lepičnik Vodopivec (član povjerenstva)
Mauro Štifanić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet za odgojne i obrazovne znanosti
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Pedagogija
Obiteljska pedagogija
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaPreškolski odgoj (na hrvatskom i talijanskom jeziku)
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) predškolskog odgoja
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. praesc. educ
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-11-18
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
„Partnership“ is a term used to indicate dyadic relationship between two or more parties for the purpose of mutual benefit. While the concept of co-operation can be used at superficial performing and executing a task or responsibilities, which in its ultimate goal achieves no quality changes, which were supposed to be achieved by agreement. The aim of this paper is to clarify the difference between partnership and cooperation between families and educational institutions, but also to show that cooperation is the first step towards partnership, and that throughout this relationship an educator is an important factor in creating a good partnership between the family and upbringing educational institutions. In addition to educators, the director of an educational institution is also an important factor, as well as the way of communicating with families and parents. In addition to the two terms, the concepts of family, parenthood and institutions will also be processed, and some parts of the Family Act and the Program orientation of education od preschool children will be used.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)family partnership cooperation educator educational institutions child director
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:640645
PohranioAleksandar Ćatić