diplomski rad
Turizam festivala kao oblik turističke ponude

Tanja Zečević (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Podaci o radu
NaslovTurizam festivala kao oblik turističke ponude
AutorTanja Zečević
Voditelj/MentorAljoša Vitasović (mentor)
Sažetak rada
Turizam je jedna od najprofitabilnijih grana u svijetu koja utječe na ekonomski razvoj destinacije. Kroz kvalitetnu turističku ponudu povećava se atraktivnost destinacije. Na turističku ponudu utječe brojni čimbenici kao što su država, potražnja i društvo pri čemu važnu ulogu ima potražnja koja definira ponudu. S obzirom da su turisti sve iskusniji i zahtjevniji svaka destinacija nastoji diversificirati svoje proizvode. Shodno tome vlade širom svijeta su uvidjele da turizam festivala pozitivno utječu na gospodarstvo destinacije. Festivali su javne, tematske proslave koje se održavaju većinom na godišnjoj razini. Oni mogu koristiti u promjeni imidža destinaciju kroz kvalitetnu organizaciju istog. Stoga je potrebno analizirati vanjske i unutarnje faktore kako bi se što kvalitetnije smislila strategija razvoja turizma festivala.
Ključne riječiturizam turizam festivala festivali turistička ponuda organizacija destinacija
Naslov na drugom jeziku (engleski)Festival tourism as a part of tourism offer
Povjerenstvo za obranuMauro Dujmović (predsjednik povjerenstva)
Aljoša Vitasović (član povjerenstva)
Iva Slivar (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Trgovina i turizam
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financijski management, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam i razvoj, Poslovna informatika
SmjerTurizam i razvoj
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag.oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-10-13
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Tourism is one of the most profitable branch in the world which affects the economic development of the destination. Through quality tourist offer increases the attractiveness of the destination. There are many factors which has impact on tourist offer such as government, demand and association. Demand has big role because it defines offer. Since the tourists are more experienced and more demanding each destination seeks to diversify its products. Consequently governments around the world have realized that tourism festival positively affect the economy of the destination. Festivals are public, themed celebrations that take place mostly on an annual basis. They can be used to change the image of the destination through quality organization of the same. Therefore, it is necessary to analyze the internal and external factors in order to come up with the best possible strategy for development of tourism festivals.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)tourism festivals festivals tourist offer organizations destinations
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:323746
PohranioTihana Gerić