završni rad
Usporedba apela u oglašavanju kompanija: "McDonald's" i "Carl's Jr."

Noa Sršen (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Podaci o radu
NaslovUsporedba apela u oglašavanju kompanija: "McDonald's" i "Carl's Jr."
AutorNoa Sršen
Voditelj/MentorDražen Alerić (mentor)
Sažetak rada
Oglašavanjem poduzeće želi poslati poruku i informacije o proizvodu i predstaviti svoje poduzeće u najboljem obliku. Apeli u oglašavanju osim s marketingom, povezani su i sa psihologijom čovjeka. Apeli mogu biti usmjereni na potrošača ili na proizvod. Kao suvremene apele ubraja se još i apel na humor, apel na strah, apel na krivnju i apel na seks. Mc Donald's u svojim oglasima koristi apel na ljubav i njihovi su oglasi namijenjeni različitim dobnim i kuluturološkim skupinama a kompanija Carl's Jr. koristi apel na seks te njihove kampanje nisu prikladne za svaku dob i kulturuloško područje. Svaka od ovih kompanija prilagodila je oglase ciljanoj publici.
Ključne riječioglašavanje apeli potošač proizvod apel na ljubav apel na sex Mc Donald's Carl's Jr.
Naslov na drugom jeziku (engleski)The comparison of appeals in company advertising: "McDonald's" and "Carl's Jr."
Povjerenstvo za obranuAriana Nefat (predsjednik povjerenstva)
Dražen Alerić (član povjerenstva)
Lenko Uravić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije, Računovodstvo i revizija, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam, Poslovna informatika
SmjerMarketinško upravljanje
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv.bacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-26
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Main objective of companys advertising is to send a message about products information, and to present their company in the best possible way. Moreover, besides advertising appeals in marketing, that kind of appeals are also connected with psychology of a human being. Advertising appeal might be focused on a consumer specifically or on a product. Furthermore, underneath modern appeals we also include humour appeals, fear appeal, guilty appeals and sex appeals. Prior to that, in their advertising, Mc Donalds uses love appeal and that is why their advertising targets different group ages along with various different cultures. Additionally, Carls Jr. uses sex appeals and their advertising campaigns are not acceptable for every age and various target groups or even different cultures. Finally, each company adapted their advertising towards specific target group.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)advertising appeals customers product appeal to the love the sex appeal McDonald's Carl's Jr.
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:897099
PohranioTihana Gerić