završni rad
Uloga igre u tjelesnom vježbanju djece predškolske dobi

Romina Todorović (2015)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Podaci o radu
NaslovUloga igre u tjelesnom vježbanju djece predškolske dobi
AutorRomina Todorović
Voditelj/MentorIva Blažević (mentor)
Sažetak rada
Prilikom organiziranja aktivnosti tjelesnog vježbanja ili/i igre, glavnu ulogu ima odgajatelj. Njegova uloga je da dijete upozna s aktivnošću, potakne ga na igru i vježbu te da aktivnost prilagodi djetetovim željama i sposobnostima. Igra i tjelesno vježbanje se često isprepliću i nadopunjavaju, pa je igra često sredstvo poticaja za tjelesno vježbanje. Igre mogu biti organizirane na različitim lokacijama i na različitim mjestima, a za njihovo ostvarenje se mogu koristiti sredstva koja se mogu pronaći u prirodi, tj. na lokaciji gdje će se aktivnost organizirati, ovisno o mašti djeteta i odgajatelja. Aktivnosti koje se provode mogu biti već poznate djeci, ali poželjno je i da se realiziraju nove ili nadopune i izmjene već postojeće.
Ključne riječiigra tjelesno vježbanje djeca poticanje
Naslov na drugom jeziku (engleski)The role of games in physical education of preschool children
Povjerenstvo za obranuZlatko Tkalčec
Iva Blažević
Loris Benassi
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet za odgojne i obrazovne znanosti
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Pedagogija
Pedagogija ranog i predškolskog odgoja
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Kineziologija
Kineziološka edukacija
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaPreškolski odgoj (na hrvatskom i talijanskom jeziku)
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) predškolskog odgoja
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. praesc. educ
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-12-21
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
During organizing activities of physical exercise and / or the game, the main role has an educator. Its role is to acquaint children with the activity, encourage him to play and exercise and to adapt activity to child's needs and abilities. Game and physical exercise are often intertwined and complementary, so the game is often a means of incentives for physical exercise. Games can be organized in different locations and at different places, and their achievement can be used resources that can be found in nature, in the location where the activity will be organized, depending on the imagination of the child and the educator. Activities who are carried out may be already known to children, but it is preferable to achieve new or update and modification to existing ones.
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:883063
PohranioAleksandar Ćatić