diplomski rad
Biblioterapija kao način razvijanja čitanja u primarnom obrazovanju

Valentina Hasimi (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Podaci o radu
NaslovBiblioterapija kao način razvijanja čitanja u primarnom obrazovanju
AutorValentina Hasimi
Voditelj/MentorVjekoslava Jurdana (mentor)
Sažetak rada
Ovaj rad daje povijesni pregled biblioterapije, u razdoblju od 1. st. pr. Kr. pa sve do današnjih dana, njezinih komponenti (svrhe i cilja biblioterapije, kategorija i vrsta medija), procesa biblioterapije i njezinih faza (identifikacije, projekcije, katarze i uvida). Isto tako, predstavljen je ukratko i čitalački proces, povijest i razvoj čitanja te vrste i poteškoće u čitanju i pisanju, s naglaskom na biblioterapiji kao načinu razvijanja čitanja u primarnom obrazovanju. Rad obrađuje proces terapeutskog poučavanja na primjeru dvaju projekata. Prvi je projekt porečke Gradske knjižnice „Dam-Daš“, biblioterapija „Čitam knjigu, čitam sebe“, a drugi je projekt „R.E.A.D.“ i „Čitaj (o) psu“, u sklopu kojeg se provode radionice biblioterapije uz pomoć psa.
Ključne riječibiblioterapija čitanje poteškoće razvijanje čitanja
Naslov na drugom jeziku (engleski)Bibliotherapy as a way of developing reading in primary education
Povjerenstvo za obranuAldo Špelić
Vjekoslava Jurdana
Đeni Zuliani
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet za odgojne i obrazovne znanosti
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Psihologija
Klinička i zdravstvena psihologija
Znanstveno područje, polje, granaHUMANISTIČKE ZNANOSTI
Filologija
Teorija i povijest književnosti
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjintegrirani preddiplomski i diplomski
Naziv studijskog programaUčiteljski studij na hrvatskom i talijanskom jeziku
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. prim. educ.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-01-29
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
This paper provides a historical review of bibliotherapy, in the period from 1st century BC until the present day, its components (the aims and objectives of bibliotherapy, categories and media types), bibliotherapy process and its phases (identification, projection, catharsis and insight). Also, the paper has a brief segment of the reading process, the history and development of reading and difficulties in reading and writing, with an emphasis on bibliotherapy as a way to develop reading in primary education. The paper deals with the process of therapeutic teaching on the example of two projects: the first project of Poreč City Library "I give – You give" bibliotherapy "I read the book, I read myself", and the second project is "R.E.A.D." and "Read to the dog", during which were conducted bibliotherapy workshops with the help of a dog.
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:712875
PohranioAleksandar Ćatić