završni rad
Utjecaj akcije "Kupujmo Hrvatsko" na potrošače

Toni Cvijović (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad

Cvijović, T. (2016). Utjecaj akcije "Kupujmo Hrvatsko" na potrošače (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:482235

Cvijović, Toni. "Utjecaj akcije "Kupujmo Hrvatsko" na potrošače." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:482235

Cvijović, Toni. "Utjecaj akcije "Kupujmo Hrvatsko" na potrošače." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:482235

Cvijović, T. (2016). 'Utjecaj akcije "Kupujmo Hrvatsko" na potrošače', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 10.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:482235

Cvijović T. Utjecaj akcije "Kupujmo Hrvatsko" na potrošače [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2016 [pristupljeno 10.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:482235

T. Cvijović, "Utjecaj akcije "Kupujmo Hrvatsko" na potrošače", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:482235

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.