završni rad
Usporedba apela u oglašavanju kompanija: "McDonald's" i "Carl's Jr."

Noa Sršen (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad...

Sršen, N. (2016). Usporedba apela u oglašavanju kompanija: "McDonald's" i "Carl's Jr." (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:897099

Sršen, Noa. "Usporedba apela u oglašavanju kompanija: "McDonald's" i "Carl's Jr."." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:897099

Sršen, Noa. "Usporedba apela u oglašavanju kompanija: "McDonald's" i "Carl's Jr."." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:897099

Sršen, N. (2016). 'Usporedba apela u oglašavanju kompanija: "McDonald's" i "Carl's Jr."', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 23.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:897099

Sršen N. Usporedba apela u oglašavanju kompanija: "McDonald's" i "Carl's Jr." [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2016 [pristupljeno 23.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:897099

N. Sršen, "Usporedba apela u oglašavanju kompanija: "McDonald's" i "Carl's Jr."", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:897099