Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Rajko, D. (2017). Planiranje marketinga u poduzeću "Grupa Uljanik" (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:999395
Rajko, Danijel. "Planiranje marketinga u poduzeću "Grupa Uljanik"." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:999395
Rajko, Danijel. "Planiranje marketinga u poduzeću "Grupa Uljanik"." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:999395
Rajko, D. (2017). 'Planiranje marketinga u poduzeću "Grupa Uljanik"', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:999395
Rajko D. Planiranje marketinga u poduzeću "Grupa Uljanik" [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:999395
D. Rajko, "Planiranje marketinga u poduzeću "Grupa Uljanik"", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:999395