završni rad
Odabir promocijskih aktivnosti s ciljem pozicioniranja poduzeća na primjeru

Andreja Cvetković (2017)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad...

Cvetković, A. (2017). Odabir promocijskih aktivnosti s ciljem pozicioniranja poduzeća na primjeru (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:102829

Cvetković, Andreja. "Odabir promocijskih aktivnosti s ciljem pozicioniranja poduzeća na primjeru." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:102829

Cvetković, Andreja. "Odabir promocijskih aktivnosti s ciljem pozicioniranja poduzeća na primjeru." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:102829

Cvetković, A. (2017). 'Odabir promocijskih aktivnosti s ciljem pozicioniranja poduzeća na primjeru', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 23.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:102829

Cvetković A. Odabir promocijskih aktivnosti s ciljem pozicioniranja poduzeća na primjeru [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 23.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:102829

A. Cvetković, "Odabir promocijskih aktivnosti s ciljem pozicioniranja poduzeća na primjeru", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:102829