Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Citirajte ovaj rad
Goldin, N. (2017). Samoprocjena kompetencija učitelja za rad s učenicima s teškoćama u razvoju (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:979997
Goldin, Nikolina. "Samoprocjena kompetencija učitelja za rad s učenicima s teškoćama u razvoju." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:979997
Goldin, Nikolina. "Samoprocjena kompetencija učitelja za rad s učenicima s teškoćama u razvoju." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:979997
Goldin, N. (2017). 'Samoprocjena kompetencija učitelja za rad s učenicima s teškoćama u razvoju', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:979997
Goldin N. Samoprocjena kompetencija učitelja za rad s učenicima s teškoćama u razvoju [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:979997
N. Goldin, "Samoprocjena kompetencija učitelja za rad s učenicima s teškoćama u razvoju", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:979997