diplomski rad
Uloga društvenih mreža u obavljanju marketinških aktivnosti

Andrea Nakić (2017)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad...

Nakić, A. (2017). Uloga društvenih mreža u obavljanju marketinških aktivnosti (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:395896

Nakić, Andrea. "Uloga društvenih mreža u obavljanju marketinških aktivnosti." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:395896

Nakić, Andrea. "Uloga društvenih mreža u obavljanju marketinških aktivnosti." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:395896

Nakić, A. (2017). 'Uloga društvenih mreža u obavljanju marketinških aktivnosti', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 20.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:395896

Nakić A. Uloga društvenih mreža u obavljanju marketinških aktivnosti [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 20.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:395896

A. Nakić, "Uloga društvenih mreža u obavljanju marketinških aktivnosti", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:395896