završni rad
Integrirana marketinška komunikacija

Marin Pozder (2018)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad

Pozder, M. (2018). Integrirana marketinška komunikacija (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:151832

Pozder, Marin. "Integrirana marketinška komunikacija." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:151832

Pozder, Marin. "Integrirana marketinška komunikacija." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:151832

Pozder, M. (2018). 'Integrirana marketinška komunikacija', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 15.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:151832

Pozder M. Integrirana marketinška komunikacija [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2018 [pristupljeno 15.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:151832

M. Pozder, "Integrirana marketinška komunikacija", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:151832