završni rad
Digitalni marketing i brendiranje turističke destinacije - primjer Republike Hrvatske

Janković, Ivana
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Janković, I. (2023). Digitalni marketing i brendiranje turističke destinacije - primjer Republike Hrvatske (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:671799

Janković, Ivana. "Digitalni marketing i brendiranje turističke destinacije - primjer Republike Hrvatske." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:671799

Janković, Ivana. "Digitalni marketing i brendiranje turističke destinacije - primjer Republike Hrvatske." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:671799

Janković, I. (2023). 'Digitalni marketing i brendiranje turističke destinacije - primjer Republike Hrvatske', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 27.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:671799

Janković I. Digitalni marketing i brendiranje turističke destinacije - primjer Republike Hrvatske [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2023 [pristupljeno 27.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:671799

I. Janković, "Digitalni marketing i brendiranje turističke destinacije - primjer Republike Hrvatske", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:671799

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.